2017年8月3日 星期四

170803四晨26°C 97%:美華懶得再講阿特?

   5點多被雷雨聲驚醒,原來全日停課。不料紅雨轉眼即逝。好在暑假,否則父母臨急要安排稚齡子女的照料,又有得媽。
       但大雨驅暑,竟難得地落到26°C。
   昨脫博,因爲總算解決了白血病源頭的問題。答案應該是骨髓裏的造血幹細胞。
   
   阿特由競選到當選,美華反應強烈。但最近無論愛中愛美,都隻字不提。咁快就放棄?
   就這半年看,佢想捱完四年都唔易,連任幾乎是MI。現應向前看。副總統Pence若出馬,民主黨呢?希拉里、拜登太老。Michelle代夫出征?
   美特的性格絕無僅有,抵佢做總統。今日當面讚,聽日就反面鬧,面不改容。上任半年,一品大員已換過不少。連日鬧AG,但後者死都唔走。與此同時,傳國務卿(外長)、國安顧問也不穩。自己又被指教仔講大話。日日都係全球的國際頭條。
   他也確如當年主持電視節目《Apprentice》,最叻係個句“You are fired”。他是否每個職位都有兩三個後補?
   至於說貿易制華以報復對朝得把口,我國氣勢如虹,怕你乜!到時只怕你捱唔住,反過來求我俾機會。

沒有留言: